26 Mart 2014 Çarşamba

Saplantı - Jennifer L. Armentrout (LİLİUM'S BOOKCASE)

SAPLANTI 

NOT:YILDIZDAN SONRA SPOİLER İÇERİR!

Eveet. En sonunda kitabı alıp okudum. Kitap fazla güzel ancak bir yaş sınırı konmak zorunda çünkü fazla ayrıntılı neyse konu bu değil. Kitapta Hayranı olduğumuz Luxenlerin başka bir yönünü gösteriyar hemde bir Arumun gözünden ve birde Arum'a eşlik eden bir insan kız Serena var bu ikisinin arasındaki aşk inanılmaz bir biçimde anlatılmış gerçekten çok hoş daha doğrusu çok ateşli. Yani benim gözümde öyle sizi bilmem kitabı 1 günde okudum gerçekten çok akıcı bir dille yazılmış ve kitabın küçük bir bölümünde adı geçmesede Deamon'dan ve Katy'den bahsediyor ben orada çok heyecanlandım ve çığlık attım ama çok hoşuma gitti  ama sonuçta ikisinide aynı yazar yazdıve ''Saplantı'' zaten ''LUX'' serisinin paralel romanı 

   Şimdi kitaptan sevdiğim yerleri yazıcam 

                         ***                    

''Bir soyadın var mı?''
''yok.''
''yok mu?''
Hunter başıyla onayladı
 
''Yoksa normalleşmek için bir kaç dakika daha lazım mı? Bütün gün sürdürebilirim bunu .Zaten altımda olman hoşuma gidiyor, o yüzden hiç acele etme derim.''
Gözlerim kocaman açıldı, gerçekten onun altındaydım

İnsan biçimime büründüm ve onu göğsüme yaslayıp kollarımla sardım. Sözcükler dedaklarımdan hiç tahmin etmediğim kadar kolay çıktı. ''Seni seviyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder