13 Mayıs 2014 Salı

The Selection - Beni Seç Kiera CASS (LİLİUM'S BOOKCASE)

BENİ SEÇ 

Kiera CASS 

Merhaba. İşte bir başka kitaptada buluştuk. Şimdi ki kitabımız ''Kiera CASS'tan The Selection (Beni seç)'' umarım beğenirsiniz. Serinin birinci kitabı: ilk başta baya bir sıkıcıydı ve bende okumdım zaten alıpta okumadığım kitaplar yığınındaydı. Sonra elimdeki kitaplar bitti ve bende onu okumak zorunda kaldım ve bunu yapmanın en iyi yoluda sıkıcı sayfaları es geçmekti *yanlız ben sayfa değil bölüm geçtim* sonra birden kitap beni sardı çok hoşuma gitti* -her zaman ki gibi. Evet işte başlıyoruz. Kitaptaki karakterimiz ve gözünden gördüğümüz kişi 
AMERİCA SİNGER: kızıl saçlı, mavi gözlü uzun boylu zayıf ince ve çok yetenekli tam anlamıyla güzel bir kız.

 Erkek olarak aslında iki karakterimiz var, erkeklerimizi de anlatayım, birincisi benim favorim Prens Maxon, ikincisi Aspen. 
MAXON: Sarışın, ateşli bakışlı, kaslı seksi bir şey. Ayrıca America'yıda çok seviyor

ASPEN: Kısa kahve rengi saçlı, sanırım yeşil gözlü ve Maxon kadar yakışıklı. Ailesinin maddi durumları pek iyi değil ama kitabın amacı olan yarışmaya katılmadan önce kendisi America'nın sevgilisiydi. açıkça söylemek gerekirse ''çıkarlarken'' çok tatlıydılar.
Artık anlamışsınızdır artık bu kitap bir aşk üçgeni üzerine kurulu ama çok güzel anlatılmış sevimli ve bağımlılık yaratıyor ayrıca serinin 3. kitabı ve son kitabıda yakında türkiyede raflara konulacak... 


 Her halde durumu çakmışsınızdır America bir yarışmaya katılır, kazanıp kazanmayacağını bilmiyordur ve zaten Aspen'de ona katılması için ısrar etmiştir. Ancak America seçilir ve Aspen'le ikisi ayrılırlar ve yarışmayı kazanan kişi Illea Prensesi/Kraliçesi olacaktır.
Üstelik bu sırada ülkedeki yoksul çoğunluğun oluşturdu asiler vardır. Peki ya America aslında olmak istemediği bir sarayda nasıl kalacaktır?
 Umarım bunuda beğenirsiniz
İyi okumalar dileğimle...
                                                 ***

''America, tatlım, umarım bu kafeste uğruna kavga edebilecek bir şeyler bulursun. Tüm bu olaylardan sonra, senin gerçekten denediğini görmenin nasıl bir şey olacağını yanlızca hayal edebilirim.''
   
                                                 ***
        
''Eğer sana aşık olmamı istemiyorsan bu kadar tatlı görünmeye son vermelisin. Yarın ilk iş hizmetçilerine senin için patates çuvalı diktireceğim.'' 
 Koluna vurdum ''Kes sesini Maxon.''    
                     
                                                                                                         ***

       

                
   
                                                                           
                         ***
              Eğer asiler buraya gelirlerse, işimiz bitmişti.

                        ***

                





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder