9 Mayıs 2014 Cuma

Sana Kapıldım - Laurelin PAIGE (LİLİUM'S BOOKCASE)

SANA KAPILDIM

Laurelin PAIGE 

Nasıl başlasam bilemedim... eveet, kitabımızın adı ''SANA KAPILDIM'' kitabı beğendim ancak biraz bıktım çünkü kitabı aldım ve şehir dışına çıktım ve gittiğim yerdede okuyacak kitap bulamadım ve kitabı tam olarak 3 kere bitirip tekrar başladım. Ancak onun dışında güzeldi okuması zevkliydi. Kitaptaki karakterler birbirlerine çok uyumluydu bence kitabın tek sorunu sonunu biraz daha ilerlete bilirlerdi, tabii belki devamıda gelir orasını bilemiyorum detaylı araştırma yapmadım. Onun dışında mükemmeldi. Kadın karakterimiz Alayna Withers,çekici, tatlı,biraz kıskanç, erkek karakterimiz Hudson Pierce oda seksi, ateşli, zengin. İkiside biraz sorunlular ama sorunları birbirlerini anlamalarında yardımcı oluyorve birbirlerinin yaralarını iyileştiriyorlar.daha ne kadar betimleyebilirim bilmiyorum ama gerçekten çok hoşuma gitti bence okuyun 
İyi okumalar dileğimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder