16 Nisan 2014 Çarşamba

ÖZÜR DİLERİM... (LİLİUM'S BOOKCASE)

Merhaba,
bunu yazıyorum çunku bazı insanlarında gerçekten okuyamayacakları veya okumak istemdikleri kitaplar vardır. Bu kitapları okumak için ne kadar zorlasanızda zevkinize hitap etmiyordur, konu bir yerden sonra baymaya başlamıştır, kitabı hevesle almanıza rahmen ilk sözcüğü herşeyi bozmuştur falan filan. İşte benimkiside aynen bunlar oldu.
 Eğer bir kitabı beğenmiyeceksem önce yazarın emeğine sonrada kitabı çeviren insan kapağını tasrlayan...  insanların hepsini düşünürüm ve daha sonra beğenip beğenmediğime bakarım.
 Şimdi  senden özür diliyorum Lauren Kate ama düşüş serisinin 3. kitabını aldım ve daha ikinci sayfasını bile btiremedim ve zaten 2. kitabıda, bir ay oyalayıp ara ara okumuştum, ve aralarada başka kitapları sokmuştum neyse. Gerçekten çok özür dilerim ama birde kitaba yapılan yorumlardan biride '' yeni alacakaranlık serisi....'' dibi bir şeydi ama ben alacakaranlık serisini okurken bu kadar sıkıldığımı hatırlamıyorum.Amaaa birde şu var, bu kitap için burada olumsuz yorum yapan benim isterseniz alıp kendi yorumunuzu yapın. Çünkü belki siz beyeniceksiniz. Değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder