19 Mayıs 2014 Pazartesi

DEMİR KIZ - Julie KAGAWA

DEMİR KIZ

Julie Kagawa


Eveet, sonunda kitabı bitirdim . Aslında bu sabah bitirdim. Sonu inanılmaz. Kitap bittiğinde ağzım açık kaldı, Ash ve Megan sonunda birbirlerini tekrar buluyorlar. ne tatlııı... ama işte arkalarında kırık ve şoklar insanları bırakıyorlar acaba bir sonraki kitapta neler olucak. Bekliyoruz. Ve kitap hakkındaki övgülerime gelirsek; son derece harika bir kitaptı. Hem ağladım, hem güldüm (hem de katıla katıla) gerçekten herşeyin bir arada bulunduğu hoş bir kitaptı Julie çok çoook.... iyi yazmış bence umarım bu yazıyı bir gün görür. Ona bu seriyi yazdığı için gerçekten çok teşekkür ederim. Kiatabın en büyük eksisi çok yanlış yani bence çok erken bitirmişler, ama ne yaparsın işte bu kitap içinde bu gerekiyor herhalde. Kitaba sıfat yağmurumuza geri dönelim, zaten var olan karakterlere ek olarak bu kitapta yeni ve çok daha ilginç olan karekterlerde karşımıza çıkıyor, ya da var olan karekteler  davranışlarını değiştiriyor ve birde bizim yaramaz Goodfelow nam-ı diğer ''PUCK'' duygularını açıyor ama bu zaten beklediğimiz bir şeydi, yani benim için öyle birinci kitapta Robin ortaya çıktığı andan beri bunu bekliyordum. Şimdilik sadece bu kadar şey söyleyebilirim. Ama eğer şu anda düşünüyorsanız, bence düşünmeyin ve hemen gidip kitabı alın çünkü sizi hayal kırıklığına uğratmıycak ve birde önce ''Demir Kral'' 'ı okuyun. Sizi seviyorum.
İyi okumalar dileğimle...

Kitap okıurken müzik dinlemek için yandaki ek'e tıkla - TIK - tık - Tıkla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder