9 Mayıs 2014 Cuma

CROSSFİRE 1 - Sylvia Day (LİLİUM'S BOOKCASE)

SANA SOYUNDUM

Sylvia DAY 


Merhaba, sıradaki kitabımızın adı ''SANA SOYUNDUM'' biliyorum her yazdığım yazıların neredeyse hepsinde kitaplar hoşuma gidiyor ama bu sefer gerçekten çok güzeldi. Sylvia Day çok satıyor diyorlardı inanmyordum, nesi bu kadar satıyor? diyordum (kitabını okuyana kadar) gerçekten güzel kurgulamışve 2 ve 3. kitaplarıda var bu çok iyi birşey-benim için tabii- çünkü kitapla bütünleşiyorum resmen. Neyse asıl konumuza dönelim, 

New York'un en gözde bekarı, Cross Holding 'in varisi Gideon Cross -namı diğer Bay gizemli ve Tehlikeli- Eva'nın karşısına çıktığında genç kadının yapabileceği tek bir şey vardı: tüm bedeni ve ruhuyla ona teslim olmak...

Umarım beğenirsiniz diyipte beğenmenizi en çok istediğim kitap ama tercih size kalmış sadece ''umarım beğenirsiniz'' derim 
İyi okumalar dileğimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder