18 Mayıs 2014 Pazar

Iron Fey serisi 2. kitabı çıktı

DEMİR KIZ

Julie Kagawa

Merhaba arkadaşlar. ''Iron Fey'' serisinin 2. kitabıda çıktı. Kitapla karşılaşmam biraz garip oldu aslında; En son okuduğum kitabı bitirdikten sonra, yeni bir tanesini almak için kitapçıya gittim sonra gözüm yeni çıkanlara takıldı ve birde ne göreyim ''Demir Kız'' karşımda duruyor. 10 - 15 dakika ağzım açık kitaba baktım sonra hemen kasaya gittim ve kitabı aldım aslında şu anda hala okuyorum ama kendimi yazmaktan alamadım umarım sonu hoşuma gider. Şu an bile hala kitabın etkisinden çıkmaya çalışıyorum gerçekten muhteşem bir kitap. Hemen sizde alın ancak önce ''Demir Kral'' 'ı okuyun çünkü iki kitapta birbirine bağlı. Kitabı bitirir bitirmez yeniden yazıcam.
İyi okumalar dileğimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder