19 Mart 2014 Çarşamba

Aynı Yıldızın Altında - The Fault İn Our Stars

AYNI YILDIZIN ALTINDA



Muhteşemin ötesinde bir kitap varsa bence oda bu.Sanki gerçekten Agustus'u tanıyormuşum gibi hissettim ve kitap bittiğinde içimde kocaman bir boşluk açıldı.Peki ya Hazel Herhalde kitap boyunca kendimi onu yerine koydum ve Her şey olup bittiğinde de kendimi kaybettim ve hayattımda okurken ağladığım kitapların arasında ilk sırada. Kitabı okuduğumun ertesi sabahı Kardeşime de okuyup ağladım ve her düşünüşümde de ağlıyorum.John GREEN sana teşekkür ediyorum, bu kitabı yazdığın için ve bence okumayanlarda hemen alıp okumalı muhteşem, harika, duygusal, eğlenceli, hüzünlü, anlamlı... bu kitap daha aklıma gelmeyen bir sürü şey. Hemen alın ve okuyun.İyi okumalar...
   Bu arada 8 Haziran'da filmi çıkıyor 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder