16 Mart 2014 Pazar

Obsidyen - LUX 1 (LİLİUM'S BOOKCASE)

Obsidian / OBSİDYEN

Dikkat:Spoiler var!


Meraba arkadaşlar, bubenim ilk eleştiri / incelemem yada her neyse işte ondan.Umarım beğenirsiniz.Obsidyen benim çok sevdiğim bir kitap.Öyleki kitap elinize aldığınızda sizi hemen olduğunuz yere çiviliyor.Ama tabii bu okuyucuya göre değişir. kitabımızdaki yakışıklı (Deamon) bitişikteki eve taşınan kızdan (Katy'den) daha gördüğü an etkilenmiştir ancak kötü bir geçmişi olduğundan ve gerçekten büyük bir sırları olduğundan Katy'ye kötü davranır sonra kız kardeşi (Dee) kızla yakınlaşır ve Deaomon da yavaş yavaş kıza aşık olur tabii Katy de.Dee,Deamon'a baskı yapar ve onu Katy'yle vakit geçirmeye zorlar bu onları daha da yakınlaştırır. Deamon ne kadar kurtulmaya çalışırsa Katy'nin ağına daha çok dolanır ve iş çıkılmaz bir hal alır ve en sonunda Katy, Deamon ve ailesinin sırrını öğrenir buda başlarına büyük dertler açacaktır.
Ben şahsen kitabı çok beğenmiştim ve hemen ikincisini almıştım sizede öneriyorum.İyi okumalar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder