11 Ekim 2015 Pazar

Demir Kral - 4 (LİLİUM'S BOOKCASE)

DEMİR ŞÖVALYE 

Julia Kagawa

Up uzun bir aradan sonra yine sizlerleyim geçen aylarda bitirdiğim bu güzel kitabı size anlatabildiğim kadar anlatabilmek için gerçekten okuduğum bir sürü kitap gibi bu kitap da çok güzeldi ancak bu kitabı ve serinin diğer kitaplarını diğer kitaplarımdan ayıran bir şey var bilmiyorum tam olarak ne olduğunu, galiba bu kitap tam olarak hayallerimi anlatıyor olabilir . Ancak çook güzel ve sevdiğim bir seri. bu kitapta mutiş olan şeylerden biri kitap bu sefer Megan yerine Ash'in ağzından anlatılıyor. bence bu bir kitabı enterasanlaştıran güzel bir etken. Kitapta gelişen olaylr bir bakıma bütün diğer kitaplardan farklı, bu sefer kitapta ne Oberon, ne MAB yok buda olayların farklı gelişmesine neden olmuş. Açıkcası ben bu kitabı okurken yer yer çok ağladım, yer yer de güldüm geçtim ama tam anlamıyla muhteşem diyebildiğim kitaplar arasında kitap ilklere. Kitabı size önerir miyim? kesinlikle. Ancak bunu okumadan önce diğer kitapları okumadıysanız ilk 3 kitabı okuyun, hatta şuanda bitin kitaplar basılmışken 'Iron Fey' maratonu yapıp kitapları ard arda okuyun. Kitaptan hoşlanan arkadaşlar için gayet eğlenceli olacağına  eminim. Ancak tabii ki siz bilirsiniz. Kitaba geri dönücek olusak; kitapta olaylar olayların üstüne denk geliyor hiç beklemediğimiz karakterler giriyor kitaba şok oluyoruz sonra alışmaya çalışıyoruz azıcık sinrleniyoruz falan ama baya garip hissediyoruz. Her şeye rağmen çok güzel bir kitap ama önceki kitaplardan daha çok dram var ve daha çok üzülüyoruz ama dediğim gibi çok güzel. Her ne kadar size herşeyi yazmak istesemde spoiler vermemeliyim :(  o yüzden de burda bırakıyorum ama kesinlikle okumalısınız. Bu kitabı okumasanızda kitap okuyun Türkiye'nin kitap okuyan insanlara ihtiyacı var. Hepiniz sağlıcakla kalın. İYİ OKUMALAR DİLERİM...


''Onca ay boyunca neredeydin?yani...'' Tereddüt etti, bir tutam saçımı alıp parmağına doladı ''Demir Diyar'a gelemediğini biliyorum ama kimse sana dair bir iz bulamadı, hiçbir yerde. Yada Puck'a dair. Siz ikiniz neler yapıyordunuz?''
 ''Ben... Bir şey arıyordum sanırım.'' Uzanım ve elini tutarak dudaklarıma getirdim. ''Şimdi hatırlayamıyorum.''

(BU SEFER YANLIZCA BİR TANE ALINTI VERİYORUM, GERİ KALANLARI SİZ KİTABI OKUYUNCA GÖRÜRSÜNÜZ)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder