18 Haziran 2015 Perşembe

OWARİ NO SERAPH - ANİME (Lilium's Bookcase)

◊OWARİ NO SERAPH

      Yeni Bir Anime İncelemesi

Merhaba arkadaşlar, ikinci anime incelememe karşınızdayım işte, umarım beğenirsiniz. 
OWARİ NO SERAPH: Bilirsiniz beni sevmediğim bir anime varsa baştan bırakır izlemem aynı şey kitap içinde geçerli... Evet, aynı şeyler bu anime içinde geçerli, gerçekten çok beğendiğim beş anime listesine girebilir. En çok hoşuma giden 5 anime listesine girebilir ve giriyor da. Normalde tepkisiz olarak izlediğim animelerin yanı sıra bu animede gerçekten tepkilerimi çok dışta yaşadım. Bağırmalarım heyecandan zıplamalarımla evimi inlettim annem ve babamdan tepkide gördüm. İncelemelerimi okuyanlar bilir ben lafı uzatamam direk tanı koyarım; beğendim. İzlediğim en iyi ve mantık nulunabilen  Vampir animesiydi...

◊ KONU;

Bir gün gizemli bir virüs, etkisi altına giren ve 13 yaş üstündeki tüm insanları öldürmeye başlamıştır. Aynı zamanda insanları esaretleri altına alan vampirler ortaya çıkmıştır ve dünyayı tehdit etmektedir. Hyakuya Yuuichirou ve yetimhanedeki arkadaşları ise vampirlerin kökünü kazımaya ant içmiştir.



Animeyi izlemeye ablamla başladım, o bile oha dedi- bende dedim.  Çocuklar insanlar falan herşey bir anda oluyor patlamar falan çok gizemli havalı bir başlangıç yapıyorlar, dram bile eklemişler bile demeyelim yoksa öyle aksiyon animesi gibi değil yani sert erkekler falan yok- demeye çalıştığım hem dramatik hem aksiyonlu hemde hafif espirili bir anime. Birde söylemedi demeyin hafif bir gay animesi havası var. Ben böyle devam edersem animeyi izlemenize gerek kalmaz sizi spoiler manyağı yaparım o yüzden siz aşağıdaki trailerı izleyin...

İkinci sezon mevcut değildir, 12. bölüm sezonun son bölümü...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder