25 Mart 2015 Çarşamba

AÇIKLAMA VE BİLGİLENDİRME

MERHABA!

En son girişimden beri baya uzun bir süre geçti: 

Biliyorum 'Bu kız neyin kafasını yaşıyo' diyosunuz. Valla neyin kkafasını yaşadığımı bende bilmiyorum, bir yazıyorum bir okuyorum bir de izliyorum. Daha demin bir arkadaşım 'gerizekalı sen ne yazıyon? kitabın karekterlerini tanıtıp iyi okumalar diliyon. keşke daha uzun yazsan' dedi. Doğruda söyledi yani değil mi? Bu yüzden elimden geldiği kadar, yapabildiğimce uzun yani konuyu açıklar şekilde yazacağım. Dinlediğiniz için çok teşekkür ederim. 

Anime İncelemesi

Bu kız daha kitap incelemesini düzgün yapamıyor, ne animesiymiş demiş olabilirsiniz...
 İçimden; paylaşmak için öyle bir istek duyuyorum ki o heycana kapılarak aklımda kalan en keskin noktaları, karakterleri, kişiliklerini yazıp bırakıyorum. Suyu emilip posası bırakılan mandalina gibi :D
Ancak yukarıdada yazdığım gibi elimden gelenin en iyisi... -Velhasıl kelam- Hem anime incelemesi yazıcam hemde kitap, sizde bu arada okurken haz alırsınız umarım. HERKESE İYİ OKUMALAR DİLERİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder